Friday 6 January 2012

welcome 2012

pejam celik pejam celik dh 2012...byk sgt planning thn ni..sampai buat request kt org atasan mohon dikurangkan beban keja..urm....plan thn ni ingt nk buat iui again kali kedua...then nk pi umrah....besides that aku nk istiqamah minum susu kambing yg dicampur dgn kurma serta habbatus sauda bijian....selain drpd mkn asid folic yg tak berapa aku mkn sbnrnya hehe tapi cuba utk mkn sekerap yg mungkin....oh ya pd 1 jan aritu aku ade try berurut org jawa di kg ku..1st time aku berurut dgn suami ku serentak...org jawa tu suami isteri mengurut org...then satu lg perkara terbaru yg buat ialah mencuba produk sendayu tinggi set honeymoon....aku cuma ambil 3 brg aje...sedu arrow+d folia+st beauty..so far simptom nya cuma pening tetapi air kosong punya lah byk kena minum...sbb kandungan produk ni jenis mcm mkn jamu...anyway aku akan try mkn smpai habis.....

No comments:

Post a Comment