Sunday, 25 March 2012

RINDUNYA KAT KALIAN SEMUA...

dah lama tak blogging...mcm2 berlaku sepanjang saya berdiam diri selepas demam aritu.....selepas treatment aritu...saya disyorkan utk wat ivf..so saya masih lagi menunggu cycle bln 4 ini tuk proceed sbb doktor baru ada bln april 18hb  ni...pemakanan saya skrg hanya pati delima gulsan+asid folik dan vitamin c...susu higoat +kurma+habatuss sauda..on off je...skrg dh CD33...mudah-mudahan pregnent ler..hehe...ntah ler...kdg2 kepala ni slalu pusing2..ingt tekanan darah rendah..tp tak tahu ler....hanya doa dan usaha yg mampu diri ini lakukan....bila baca blog rakan ttc sekalian terasa sgt kita ini terlalu istimewa dugaan yg kita alami utk memperoleh zuriat..wahai rakan-rakan ku kuatkan semangat dan jangan putus2 utk berdoa dan berusaha....miss u all....

1 comment:

  1. Salam...
    Insyallah kalau diizinkan Allah.. :-)

    ReplyDelete