Saturday 4 February 2012

HSG

alhamdulillah khamis 2feb yang lepas aku telah menjalani HSG.jam 8.30 lagi aku telah smpai di hospital pantai.pukul 9.30 masuk ke bilik x-ray.seram sejuk gak rasa.tapi bila dh baring cuba utk mententeramkan diri...set mind jgn fikir psl pglmn lepas HSG...mulutku sentiasa mengungkapkan doa nabi yunus...doktor perempuan yg handle aku tika itu sungguh ramah...dia explain one by one ape yg dia nk lakukan ...aku dh tahu dh ape yg nk dikatakan almaklumlah pglmn lepas dh lalui...10minit selesai...kejap je...rasa cramp tu biasalah dan bleeding pun mmg akan berlaku kalau wat HSG..10 pg selesai sudah HSG...alhamdulillah semua normal tiub dan rahim takde masalah....aku ambil MC di klinik berhampiran ngn rumahku..kt sana tak diberi time slip dan MC pun....so agenda seterusnya ialah ambil darah utk P4 hari ke 21...ikut kiraan pd tarikh 13feb nnti...ya Allah permudahkanlah ya Allah.....pemakanan terbaru skrg ni ialah pati delima
  my DH yg belikan...tapi still on off makan hehe..tapi still mkn...susu Higoat+habatuss sauda bijian+kurma still on...walaupun on off minum... ;)

No comments:

Post a Comment