Tuesday 12 June 2012

PENGALAMAN DISUNTIK

pd 12 Mei yg lps...CD21 adlh hari pertama bermulanya suntikan BUSERELIN...Saya terpaksa suntik jam 10.45mlm ekoran disbbkn DH pulang lewat dr kerja...dan saya lbh selesa DH yg suntik...suntikan yg perlu saya ambil adalah 0.5ml..pernah tak saya suntik sendiri?ermm...mestilah pernah tapi tak selalu...yg sakitnya kalau suntik sendiri ni pernah gak saya tersuntik tpt lain contohnya di jari dan bhgn lain selain perut..waduh masa tu dua kali tkr jarum baru..selama bila saya perlu ambil suntikan ni..dr CD21 hingga ke CD27 dan CD1 hingga CD5 dengan dos 0.5ml...okay kt sini saya ingin berkongsi bersama tentang kawasan tpt disuntik sudah tentulah di kawasan 2jari dr pusat seperti di dalam gambar ni.... sakit ke tak?ermm...mcm gigit semut je..darah ke tak? kalau silap berdarahlah byk tp takdelah sgt pun...nnti saya upload gmbr ubatnya dan syringenye sekali...

No comments:

Post a Comment